Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410

Uw zoek resultaat voor: aanspreken

1. Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren, Optimale

...or succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste ma...
Ranking: 1.0 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding/

Systeem info: 220 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410


2. Training Receptie En Optimaal Telefoneren,

...es in een boekje zijn aan te geven. Het is uw taak om zelf de juiste weg te kiezen tussen enerzijds vriendelijkheiden anderzijds zakelijke directheid.Wijze van aanspreken #{plaats}Gebruik altijd de naam van uw klanten. Het klinkt prettiger relaties aan te spreken met "meneer Jansen" in plaats van alleen maar met "meneer" of zelf...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste/

Systeem info: 148 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410


3. Training Organisatie Ondernemen, Personeelstraining

...osten en eventuele BTW. Vragen omtrent offerte.. tel: 088-7744333 Klant Waardering 9,8 leiderschapsstijlen, training Effectief Leidinggeven In deze pakkende en aansprekende training "Ondernemen" Wordt u taak en doel bewust gecoached. Onderwerpen die aan de orde komen zijn dan ook: Leidinggeven, Motivatie en Coachen, Controleren ...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie/

Systeem info: 99 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410


4. Cursus Middenmanagement Intensief, Middelmanagement

...en en eventuele BTW. Vragen omtrent offerte.. tel: 088-7744333 Klant Waardering 9,8 organisatiekunde, Cursus MT Middenmanagement Intensief De puur praktisch en aansprekende cursus bevat de volgende modules: 1 Organisatiekunde 2 Communicatie 3 Bedrijfsondersteuning Start niveau MBO. Kennis moet Beklijven Cursus Middenmanagement I...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/middel-management/middel-management/

Systeem info: 100 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410


5. Telefoneren - Telefoon - Telefonisch Verkoop Technieken

...finitief, excl reiskosten en eventuele BTW. Vragen omtrent offerte.. tel: 088-7744333 Klant Waardering 9,8 klantgericht, training Effectief Telefoneren In deze aansprekende training wordt er ingegaan op technieken tijdens het telefoneren. De volgende onderwerpen komen aan de orde: luisteren, doorvraag technieken, notities maken ...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/training/effectief_telefoneren/

Systeem info: 13 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410


6. Cursus Presenteren Of Training Presentatietechnieken

..., excl reiskosten en eventuele BTW. Vragen omtrent offerte.. tel: 088-7744333 Klant Waardering 9,8 Presentatie, techniek, cursus Presentatie Technieken In deze aansprekende training komen de volgende onderwerpen aan de orde:Presentatie etiquette, Didactische opbouw, Aandacht en aandacht houden, Luisteren en echt luisteren (media...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren/

Systeem info: 54 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410


7. Training Communicatievaardigheden

...kers? Op welke wijze coacht u uw medewerkers? Uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende training. De training bestaat uit verschillende pakkende en aansprekende modules. U bepaalt de keuze en volgorde waarin de modules worden opgebouwd. Voorbeeld van het trainingsprogramma: (hoofdstukken) praktisch communiceren; gesp...
Ranking: 0.8 - URL: kwaliteit_cursus/training-communicatie/communicatie-voor-leidinggeven/

Systeem info: 19 ~ Bedrijfstraining Uw Training Informatie aanspreken Kwaliteit 5410





Page generated in 0.0708 seconds.

Wat onze klanten zeggen. (Tevredenheid 9,8)

"De trainingen worden met de grootste zorg samengesteld, waardoor ons team het maximale uit hun zelf en het team haalt. Bedankt BVT"

    - Chandra Vancova, HR Manager Philips    

DE NUMMER 1

De beste manier van trainen!

BV&T richt zich voornamelijk op incompany bedrijfstrainingen. Dit houdt in dat onze docent of trainer naar uw bedrijf toe komt. Op deze manier kunnen de deelnemers leren vanuit de praktijk en het geleerde gemakkelijk in hun werkzaamheden toepassen.

Een hoge kennisopname

Onze kenmerken

BV&T zorgt voor een optimale kennisopname. Dit realiseren wij door middel van onze praktijkgerichte aanpak. Daarnaast geven wij vaak het advies om een training of cursus niet in enkele dagen achterelkaar te volgen, maar om deze over meerdere weken te verspreiden. Hierdoor zal de kennis namelijk beter opgenomen worden.

Traject op maat

Hoe wij werken

Wanneer u een training of cursus bij BV&T aanvraagt, zal deze op maat gemaakt worden. Dit houdt in dat u de inhoud van de training of cursus bepaalt. Op deze manier ontwikkelen wij een inspirerend leertraject dat naadloos aansluit op uw organisatie. Tevens worden onze bedrijfsonderzoeken ook op maat gemaakt.